Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení zkušebního úseku s podpražcovými podložkami
Murínová, Klára ; Langer, Vojtěch (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Podpražcové podložky jsou pružné podložky umístěné na ložné ploše železničního pražce. Jejich hlavním přínosem je zmenšení namáhání pražcového podloží, zvýšení stability geometrických parametrů koleje, výsledné prodloužení životnosti koleje a snížení nákladů na údržbu. V České republice máme tři zkušební úseky, ve kterých jsou podpražcové podložky použity. Je v nich provozně ověřován jejich vliv. Bakalářská práce je zaměřena na zpracování a vyhodnocení vlivu podpražcových podložek ve zkušebním úseku v žst. Ústí nad Orlicí. V rámci zpracování bakalářské práce bylo provedeno několik měření výškové polohy koleje ve zkušebním úseku v letech 2016 a 2017, která byla zpracována a porovnána s měřeními z roku 2015. Do vyhodnocení vlivu podpražcových podložek je zahrnuto i zpracování a vyhodnocení signálů z talířových snímačů, které slouží k měření tlaku v podloží od projíždějících souprav.
Návrh optimalizace traťového úseku Holice - Borohrádek v km 43,7 - 46,750
Provázek, Miloš ; Burda, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaobírá optimalizací geometrických parametrů koleje na vybraném traťovém úseku a zvýšením traťové rychlosti na maximální možnou. Cílem práce je rovněž návrh železničního svršku a návrh obnovy odvodnění včetně technologie prací. Nadále je v práci pojednáno o rozhledových poměrech na přejezdech.
Návrh optimalizace traťového úseku Holice - Borohrádek v km 43,7 - 46,750
Provázek, Miloš ; Burda, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaobírá optimalizací geometrických parametrů koleje na vybraném traťovém úseku a zvýšením traťové rychlosti na maximální možnou. Cílem práce je rovněž návrh železničního svršku a návrh obnovy odvodnění včetně technologie prací. Nadále je v práci pojednáno o rozhledových poměrech na přejezdech.
Hodnocení zkušebního úseku s podpražcovými podložkami
Murínová, Klára ; Langer, Vojtěch (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Podpražcové podložky jsou pružné podložky umístěné na ložné ploše železničního pražce. Jejich hlavním přínosem je zmenšení namáhání pražcového podloží, zvýšení stability geometrických parametrů koleje, výsledné prodloužení životnosti koleje a snížení nákladů na údržbu. V České republice máme tři zkušební úseky, ve kterých jsou podpražcové podložky použity. Je v nich provozně ověřován jejich vliv. Bakalářská práce je zaměřena na zpracování a vyhodnocení vlivu podpražcových podložek ve zkušebním úseku v žst. Ústí nad Orlicí. V rámci zpracování bakalářské práce bylo provedeno několik měření výškové polohy koleje ve zkušebním úseku v letech 2016 a 2017, která byla zpracována a porovnána s měřeními z roku 2015. Do vyhodnocení vlivu podpražcových podložek je zahrnuto i zpracování a vyhodnocení signálů z talířových snímačů, které slouží k měření tlaku v podloží od projíždějících souprav.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.